PERNICs

Lámete si občas hlavu nad tím, co originálního a nápaditého vymyslet jako dárek nebo malou pozornost? Čím byste v dnešní době mohli obdarované zaujmout, rozesmát či jen potěšit?

V naší nově pořízené italské peci pro Vás od listopadu loňského roku pečeme originální medové reklamní perníčky pod naší privátní značkou PERNICs. Jsou to originální a stylové reklamní dárkové předměty, doslova „k zakousnutí“. Medová chuť sušenek ke kávě a klasického pardubického perníku dělá spolu s oplatkou u unikátním potiskem z jinak „obyčejných“ perníčků opravdové PERNICs – reklamní dárkové perníčky.

Chuť perníčku je kombinací sladké medové chuti tradičních sušenek ke kávě a klasického pardubického perníku

PERNICs jsou exklusivním doplňkem kávy a v dárkovém balení potěší každého, koho budete chtít obdarovat, a to jak ve sféře firemní, tak v soukromém životě.

MOŽNOSTI VYUŽITÍ PERNICs

  • svatba, veškeré oslavy a výročí, či jen jako dárek – např. pochvala a ocenění dítěte za dobré známky.
  • Vánoce, Velikonoce a jiné svátky, kdy se může mlsat, a kdy mohou PERNICs rozveselit třeba mixem vtipů.
  • Na firemní akce – rauty, výročí a příležitosti x tého prodaného produktu či nově otevřené filiálky.
  • Na veletrhy a výstavy, ochutnávky, workshopy a reklamní akce – např. na rozdání s Vaší jedlou vizitkou.
  • Do kapsy obchodním cestujícím jako dárek pro zákazníky – vkusná upomínka na stole Vašeho klienta, který už nebude muset hledat Vaši vizitku.
  • Jako vtipná odměna či bonus pro zaměstnance za dobře odváděnou práci.
  • V kanceláři pro efekt a zanechání dojmu u Vašich obchodních partnerů, stejně jako dárek pro ně – aby na Vás nezapomněli.

Reklamní perníčky PERNICs jsou naším 100 % originálem a první svého druhu na světě! Kromě chuti je od jiných perníčku odlišují jedlé etikety s individualizovaným potiskem. Jedlá etiketa je oplatka z bramborového škrobu potištěná jedlými potravinářskými barvivy nebo ve verzi bez potisku zpracované pouze výřezem. Tyto oplatky si sami vyrábíme a zapékáme na naše perníčky.

PERNICs JAKO ÚČINNÁ A ORIGINÁLNÍ FORMA REKLAMY A FIREMNÍ PREZENTACE

Vzpomeňte si, kdy naposledy jste nějakou malou pozorností podpořili a oživili alespoň Vaše klíčové obchodní vztahy a připravili si tak půdu pro další úspěšné jednání?

Představte si dopad tisíců perníčků propagující Vaši značku, rozdávaných na veletrzích, návštěvám – firemním partnerům – VIP zákazníkům, dodavatelům, a to v následujících formách:

  • po jednom kuse, nebalené či balené (např. ke kávě),
  • po 3 kusech na kartičce balené v celofánovém sáčku,
  • po 8 kusech na kartičce,
  • po 33 kusech uskládané v dárkové krabičce s průhledem,
  • po 50 kusech ve větší dárkové krabičce,
  • po 30 kusech balené v celofánovém pytlíčku s mašlí,
  • po 40 kusech balené v celofánovém pytlíčku,
  • po 50 kusech balené v celofánovém pytlíčku.

Objevte kouzlo reklamních medových perníčků a očarujte jimi kohokoliv, koho budete chtít oslovit, potěšit nebo mu jen věnovat nějakou dobrotu. Upečeme pro Vás a pod Vaší značkou ty nejoriginálnější značkové reklamní perníčky, které skvěle vypadají, chutnají a budou jenom Vaše – s Vaším logem, mottem či produktovou nabídkou.

PERNICs JSOU PRO

  • Vaše zaměstnance.
  • Dodavatele a partnerské firmy.
  • Zákazníky a nově oslovené potenciální zákazníky.
  • Ke kávě pro návštěvy u Vás na firmě, pro kohokoliv z výše uvedených.
  • Na veletrhy, výstavy, jiné druhy firemní prezentace , včetně seminářů, firemních akcí apod.

PERNICs A FLEXIBILITA

Díky možnosti obměn grafiky v jednotlivých dodávkách perníčků, které pro Vás pečeme vždy čerstvé, se PERNICs mohou stát účinnou součástí Vaši dlouhodobé obchodní strategie a firemní prezentace.

Díky využívané technologii a vlastní výrobě můžeme na Vánoce přidat / vyměnit „Veselé Vánoce“ nebo „PF“, na Velikonoce přidat pod logo například karabač a reagovat tak na aktuální příležitosti.

Stejně tak můžeme na perníčky přenést Vaší produktovou nabídku či nabídku služeb / co perníček to produkt či služba klidně i s popisem a vizitkou tak, aby při pojídání perníčku Váš zákazník, nebo budoucí zákazník, mohl uvažovat nad Vámi a Vaši nabídkou.